čtvrtek, března 03, 2005

Sosači proti Eurotelu

Je to asi můj úděl být neustále někde první, ale já si svoje příjmení prostě nevybral:) Ale vysvětlujte to učitelům!!! Na základce jsme měli trošku pomateného fyzikáře, který každou hodinu zkoušel veškerou látku od začátku pololetí, ale vždy zapomněl koho. A tak se stalo, že ADAMEC šel k tabuli 7x po sobě, aby odříkal jak "kafemlejnek" 7x stejnou látku o magnetizmu. Když mě vytasil poosmé, vypukl ve třídě huronský smích a bylo mu vysvětleno, že Adamec už k tabuli nemusí. To už ale v "žákajdě" byla jedna 2 a šest 1. Tato nostalgická vzpomínka budiž prosbou, abych tu týden co týden nezahajoval svým tlacháním já!!! Děkuji nastotisíckrát.

Po nostalgické vzpomínce ale rychle k zajímavému tématu.

Jistě jste před nedávnem v médiích postřehli opravdu masivní kampaň Eurotelu na vysokorychlostní internet CDMA v dosluhující analogové síti NMT (pozn.: v té se volalo také z těch telefonů, u nichž jste baterku nosili v příručním zavazadle podobném chlebníku). I já jsem podlehl, připojil se a jsem velmi spokojený. Ono v díře po granátu (Polepy mají 549 obyvatel - to je velkoměsto, co?), kde jsem dobré 3 roky trpěl diktát Českého Telecomu a každý večer toužil páchat harakiry při pohledu na telefonní poplatky a rychlost spojení, není bohužel přiliš z čeho vybírat:(((
Proto mě velmi překvapila akce, kterou jsem náhodou objevil na internetu. V úterý 1. března mělo co nejvíce uživatelů na 24 hodin zatížit síť downloadem, aby Eurotel přiznal nedostatečnou kapacitu sítě a tím porušení smlouvy se zákazníkem, protože neposkytuje dostatečnou konektivitu. Více na http://svetit.einstein.cz/clanek/nespokojeni-s-cdma-budou-1-3-od-vzdorovat-eurotelu . Doporučuji i diskuzní fórum (ale vyhraďte si na to móře času, já to za 30 minut nedočetl ani do čtvrtiny).
Iniciátory nechápu, podobné problémy jsem nezaznamenal. Navíc jen díky nim jsou v podstatě omezeny přenosy v P2P sítích. Tihle "sosači" totiž neúměrně zatěžují síť neustálým stahováním šíleného množství dat (filmy, programy) a pochybuji, že něco z toho je legálně nabyto. Proto jejich námitky neuznávám. Navíc Eurotel na svých stránkách upozorňuje, že služba pro tyto přenosy není vhodná a ve smlouvě se dokonce píše, že se jedná o porušení provozních podmínek!!! Proč si CDMAčko pořídili, aniž si předtím nezjistili všchny informace? Neříkám, že si něco také nestáhnu, ale je mi upřímně jedno, jestli se na film podívám místo za 3 hodiny až za 3 dny. Ono se říká: "S bohastvím roste chuť..." a tady to zřejmě platí také. Když chtějí "sosat", čmeláčci jedni, tak ať si zaplatí. Jenže to už zájem mít nebudou, když je připojení může vyjít na takových 20 000 Kč měsíčně. Já za sebe říkám, že mám konečně ...více ze života. :)))

P.S. Toto není komerční sdělení. Autor není žádným způsobem vázán k firmě Eurotel, je pouze nestranným uživatelem její služby. Článek vyjadřuje subjektivní názor autora a může se lišit od názorů jiných. Tímto je snad učiněno za dost všem právním náležitostem. Nechtěl bych být někde popotahován:))

0 Comments:

Okomentovat

<< Home