pondělí, května 09, 2005

Paroubek má u mě malý vroubek

Tak sice jsem se do tohoto příspěvku chtěla pustit až večer, ale to víte, už by mohlo taky být pozdě...:-)
V deníku Právo se objevil minulý pátek zajímavý příspěvek nazvaný "Paroubek: nikoho jsem neuplácel". Na tom by nebylo nic až tak moc zarážejícího, šlo jen o to, že si pan premiér odbyl svou premiéru při interpelacích coby premiér.
Co mě ovšem dorazilo, byl jeho slovník. Nevím, kdo je jeho jazykovým lektorem, jisté je ale to, že Alda Röhrich by byl zděšením jistě padl do mdlob.
Pan premiér se totiž rozhodl obohacovat češtinu o nová slovíčka a evidentně si to užívá. Poté, co už byl několikrát "dehonestován" byl při čtvrtečních interpelacích "disgustován" otázkou pana poslance Pavla Hrnčíře z ODS.
Teda pane premiére, jsem disgustována!
Jestli mu nový slovník připravila jeho odstupující mluvčí, to se už asi nedozvíme, jisté je jen to, že Veronika Skořepová přece jen něco na premiérovi změnit dokázala. Přítomní mohli zaznamenat premiérovu zásadní změnu: na rozdíl od prvních dnů, kdy byl kritizován za nepadnoucí pomačkaný oblek doplněný nepříliš vhodnou kravatou, již následující den se objevil ve Sněmovně jako ze škatulky. Jen neustále rozepnutý knoflíček košile u krku dojem kazil.
Tak teď už jen budu čekat, kdy se nám premiér objeví v barvách letošního léta: zelenkavé, žluté a oranžové. Motýl Paroubek a víla Veronika, to byl docela zajímavý večerníček, nemyslíte?

0 Comments:

Okomentovat

<< Home