pondělí, dubna 11, 2005

Prosím, Plha se hlásí!!! A pane profesore, proč...?

Při názvu tohoto blogu jsem si okaažitě vybavil zpomaleného studentu z filmu Marečku, podejte mi pero, který svými "včasně" položenými otázkami dokázal dokonale rozbourat jakoukoliv vyučovací hodinu. A tak mě zajímalo, copak asi Plha přináší ve svých blog-výtvorech:)

No, musím uznat, že Plha dostál svého jména, co se týče rychlosti. Naposledy se stačil vyzpovídat na konci prosince loňského roku. Ale zase tak pozadu není, když umožňuje jeho výtvory stahovat i RSS kanálem. No vyberte si z té dvojakosti jeho osobnosti. Jeho povídání ale rozhodně stojí za to - co slovo, to opravdická perla:) Každý si z těch řádků vybere a přebere to, co sám potřebuje a je uspokojen tím, že ve stejném názoru není na danou věc sám. Ony ty rádky jsou totiž vedle určité infohodnoty plné dvojsmyslnné ironie:)

Mě se nejvíce líbí podobenství o Jarouškovi Jágrovi a jeho neuvěřitelně těžké životní cestě. Jojo, Plha a já ho máme asi stejně rádi.

"Tak Jardovi Jágrovi zase nevyšel jeho letitý sen sbalit nějakou prodavačku z Delvity nebo obyčejnou zdravotní sestřičku. Jeho pohlavní pud zatoužil po Lucce Borhyové a láska byla naštěstí opětována. Která ženská by ostatně odolala vábení chlapa, jenž si za rok vydělá 300 milionu korun (tedy před zdaněním)? Ale má v tom ten Jarda hezký pořádek, jeho výběr partnerek je vzácně symetrický: modelka/miss (Kubelková), moderátorka (Lenertová), modelka/miss (Verešová), moderátorka (Borhoyvá). Ale chlapi, ruku na srdce: někomu z vás se fakt ta Borhyová líbí? Mně přijde nějaká umělohmotná, recyklovaná, omyvatelná, bez špetky kouzla. Ale naštěstí to není vůbec důležité…"

Jo, vlastně na závěr ještě ta adresa, co??? No tak tady jí máte a ne abyste mu "strhli server", jak po něm budete všichni lačnit!!!! PLHA NA VÁS ČEKÁ TADY!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home