čtvrtek, března 24, 2005

Infolinka Spořky aneb jak se naučit telefonovat po vzoru České televize

Ano, milí přátelé, i já už po pondělní páně Moravcova přednášce o etice vím, že plagiát se zásadně zakazuje. Proto doufám, že uvedením zdroje budu rázem z obliga.
Při surfíkování po našich internetových vlnách a vlnkách jsem totiž zabrousila také na všem nepochybně dobře známý MEDIÁŘ. Petr Sršeň si v rychlosti se sršněm fakt v ničem nezadal a "zpříjemnil" mi dnešní ráno. Objevila jsem perlu dne, snad i celého týdne, o níž se s vámi prostě musím podělit. Paní novinářka z "velké České televize", jak se neopomene představit, se v 6minutovém rozhovoru s operátorem pokouší dovolat do účtárny České spořitelny. Nevím, jestli už týden nekouří nebo má právě "svoje dny", ale zaručuju vám, že něco podobného jste ještě neslyšeli!

Ačkoliv slovo "hustý" není už zdaleka tak "hustý" jako před rokem, tohle je, vážení a milí, fakt HUSTÝ!!! Jinak to bohužel neumím pojmenovat.
Takže jestli už jsem vás dostatečně navnadila, tak si nacvakejte do prohlížeče www.fuxoft.cz/tmp/Technicka_podpora.mp3
V případě, že by to nešlo, tak www.fuxoft.cz/tmp a tam si stáhněte nebo prostě poslechněte pátou věcičku od shora nesoucí jméno TECHNICKA PODPORA.
Nevím, jestli má cenu se k tomu, co uslyšíte, vůbec vyjadřovat. Téměř nemám slov. Snad jenom...
Až budete mít někdy jako já pocit, že už prostě každou chvíli vyletíte z kůže, vzpomeňte si na dokonale klidného flegmouše operátora na infolince České spořitelny. Musí to být opravdu kvalitní banka, když si dá takovou práci s pečlivým výběrem svých operátorů...:-) Tak enjoy!

3 Comments:

Blogger Šákul Cemada said...

Dobrý den, pane operátore. Já mám na Vás malý dotaz. A opravdu se Vás ptám velmi slušně.

Co to bylo za neuvěřitelnou KRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁVU?

Promiňte, toto nešlo napsat jinak a víte, že já mluvím velmi slušně a distingovaně. Slunce v duši a mějme se rádi.

7:42 odp.  
Blogger misunka said...

ja to slysela uz dneska rano a zajimalo by me, kdo to je, fakt... treba pan Cermak pomuze?? ;-))

5:32 odp.  
Blogger Miloš Čermák said...

to michaela: Nepomůžu! Hlas neznám, ale už jsem zahájil intenzivní pátrání. Mimochodem, také si myslíte, že pan operátor a paní redaktorka by byli ideální manželský pár?

8:58 odp.  

Okomentovat

<< Home