neděle, dubna 10, 2005

Cela bysom o jednym cypovi z Ostravy tuz vam neco kvaknut...

Jak jsem slibila, jsem tu a se mnou přišel i ten kluk ostravsky.... co pod nazvem OSTRAVAK provozuje blog na adrese www.ostravak.bloguje.cz. A pač, jak všici včil vime, Ostravaci maji kratke zobaky, bude tenhle muj počin taky patřičně interpunkčně osekany...
Škoda, že neslyšite, jak si to tu v duchu diktuju, žadny duraz na posledni slabiku, ale pekne po ostravsky, tak jak odhaduju, ze by to mohlo byt:-) Ale uz dost teho okecavani, poďme na věc.

Jsem dnes 1015 navštěvnikem tohoto nevšedniho blogu, ktery provozuje muž věku odhaduji mladeho, pač jak se dozvime např. v tomto textiku, stale navštěvuje svou mati. Svou mati zminuje mimochodem velmi často. Internetovy deniček si začal psat teprve vloni na Štědry den, jak se mužete dočist tady. Gdyž se vam to jeho psani bude zamlouvat, mužete mu zkusit napsat, jako jsem to udelala ja (ostravak@gmail.com), ale možna ani vam, jako me, neodpovi... Asi se jim jen v Ostravě pomichaly kabliky...
Včil, jestli chcete vědět, o čem vlastně tohle chlapisko piše, tak věřte, že o všem možnym i nemožnym, co mu ten den padne na myslu... Rozhodně by stalo za hrich vytvořit něco jako slovnik Ostravakovych vyrazu.... přiklad: tydlifon, dřysty, dyvidy tak.
Myslim, že se tu nebudu ztrapnovat včil eště vic, než jsem to učinila v titulku meho přispěvku, a nebudu se pokoušet napodobit Ostravakuv styl. Jako ukazka jeho pro Vychodočešku nenapodobitelneho slohu snad bude stačit toto:
Prozba: tuž ludě! Jak už sy moje vyplody kopirujetě a posilatě tymi mejlami, tuž nebuďtě zhnili jak vši a dopiště tam, skama stě to obšlehli, kurnik šopa!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home