neděle, května 15, 2005

Jsem si dovolil švestičky z vlastní zahrádky:)

Svou malou porcičku 3 příspěvků a anonce na zajímavý blog mám již velmi dlouho za sebou. A to nemluvím o pomluvách, které jsem některým zanechal k našim/vašim veledílům:) Ano, já byl ten Hujer, co vyběhl první v náročném maratonu, na jehož konci čekáme všichni vytoužený "klasák". Jako správný Hujer ale v cílové rovince ještě vytáhnu zbraň malého kalibru v podobě vlastního bločku SLAĎÁČKU. Malou!!!, protože nejsem jediný a co do kvality rozhodně ne nejlepší!!!!! Ale medius by přeci jen mohl ocenit snahu a zapálení (o to mu přece šlo) a přičíst nějakej ten bodík. Všeho nechte, všichni tam běžte. A můžete hooooooodně pomalu, já taky nestíhám, což rychle poznáte, protože se zatím stejně ničeho nenajíte:DDD Tak doufám, že z toho neumřete hlady:DDD Na osobní žádost MOŽNÁ dodám naturálie:) Ať nás čtou, poslouchaj, sledujou:))))

0 Comments:

Okomentovat

<< Home